Aquest hivern fa deu anys del Circusalem, el primer cabaret que vam fer com a Tub d’Assaig al nostre local del carrer Sant Leopold, a finals de desembre de 2007. Un espectacle que pràcticament va ser el tret de sortida del ja llarg viatge de la nostra associació.
Durant aquests deu anys hem passat per situacions i estats d’ànim de tot tipus, hem vist fer-se i desfer-se companyies i també un anar i venir de persones constant, hem crescut, ens hem encallat, hem vist néixer els que potser seran els futurs membres de la nostre col·lectiu, ens hem il·lusionat i ens hem decepcionat i un llarg etcètera.
Avui podem dir que hem madurat i que tenim un projecte sòlid, construït des de l’assemblearisme i l’autogestió, amb un equip humà únic i inimitable. Hi ha una feinada darrere de tot plegat que us arriba i resulta clarament visible, però també hi ha una part d’aquesta que no ho és tant i no per això no vol dir que no sigui imprescindible…i us volem confiar un secret: sabem que quan fem la feina des del cor, no ens para ningú.
És el moment doncs, de celebrar aquests 10 anys com és merescut, i és per això que us convidem a que ens acompanyeu durant 10 mesos per les diferents activitats que us anirem proposant. Aquesta celebració comença amb el Circ de l’any que avui estrenem en primícia per tots vosaltres i acabarà amb el 10è Festival de Circ de Terrassa, el setembre de 2018. En breu us donarem més detalls de tot plegat.
Esperem que hi sigueu, tal com hi heu estat durant tot aquest temps, ens costa trobar paraules per agrair-vos tot l’escalf i estima que ens heu mostrat. A totes aquelles persones que us heu creuat en el nostre camí fins ara ja sigui com a públic, com a usuàries, treballant o col·laborant voluntàriament: gràcies, sense vosaltres no seriem res.
Una abraçada, visca el circ i visca Tub d’Assaig!
