18_setembre

espais

Clica sobre cada espai per veure l’ubicació

Vine amb transport públic!!

Si vens de fora de Terrassa la millor opció és la línia S1 dels FGC – parada Terrassa Rambla

Si vens des de Terrassa, agafa la línia 3 dels autobusos municipals i aturat a la parada Antoninus Pius


18_setembre


TodoZancos__Itinerant | 12:30h | Mercat de la Independència

Descripció

Benvinguts a aquest espectacle d’animació, on tres excèntrics domadors d’antics circs es retroben per portar l’esperit i la màgia de la clàssica carpa al barri i la ciutat, transformant-lo en un espectacle de teatre de carrer en alçada.

Interaccions teatrals i joc d’habilitat amb l’audiència. Animació familiar i números de circ, acompanyats per la música del carro de circ itinerant.


19_setembre


Cia Jimena Cavalletti__B.O.B.A.S. | 19h | Escenari Infant Martí

Descripció

B.O.B.A.S.
Banda Orquestral Benèfica d’Actes Sepulcrals
Una banda musical humil organitza cerimònies d’enterrament, però aquesta vegada el capellà i el mort no arriben. Aquestes tres músiques, durant el retard del difunt, comparteixen juntament amb la família i amistats una espera summament incòmoda… i desastrosa.

Integrants

Lisa Madsen
Laia Sales
Jimena Cavalletti

Cia D’Click__Latas | 20:30 h | Plaça de l’Assemblea de Catalunya

Descripció

Un equilibri entre allò animal i allò humà, una dansa entre allò inútil i allò bell. Tres personatges construeixen i destrueixen el present sense cap objectiu més que desafiar l’avorriment. Es coneixen tant que no necessiten parlar-ne. Habiten un món on va passar alguna cosa, però no sabem el què. Busquen dins de llaunes una mica d’això, que en compartir-se es multiplica. Una invitació a jugar indiferents a qualsevol pensament. Un moment de felicitat compartida, amb un peu en aquest món, i un altre en una terra sense temps.

EKO és un projecte de cooperació pel període 2024-2027 amb un pressupost de 1.681.820 € cofinançat per la Unió Europea en un 65% a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) mitjançant el Programa Interreg V-A Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). L’objectiu del POCTEFA és reforçar la integració econòmica i social de la zona fronterera.

Integrants

Ana Castrillo
Hugues Gauthier
Javier Gracia

Jean Philippe Kikolas__Calor | 22 h | Carrer Infant Martí
AFORAMENT LIMITAT! RESERVEU ENTRADA AL PUNT D’INFORMACIÓ

Descripció

CALOR s’inspira en la situació en què viuen moltes persones sense llar. Viatgers involuntaris que es van veure forçat a deixar casa seva, obligats a marxar precipitadament de casa seva. Nòmades del nostre temps que travessen el món buscant un lloc, temptejant a cegues societats i cultures, ciutats i pobles estrangers….

CALOR és un espectacle que tracta sobre les relacions humanes i la recerca de la llar, combina el clown amb les arts circenses, presenta un univers oníric i poètic on el públic és convidat a sentir, imaginar i riure, pensar i jugar….

Es presenta al seu propi espai escènic, una petita carpa a cel obert que congrega sota la foscor de la nit una audiència que viu un món d’emocions i comparteix la seva calor a prop.

Integrants

Quique Méndez


20_setembre


Tallers de Circ | 10:30h-12h | carrer Infant Martí

Descripció

Tallers oberts per a aprendre diferents tècniques de circ, adreçat a les famílies i els infants.

A càrrec de Tub d’Assaig

 

Nando Caneca__UCO, un paisano diferente | 18:30 h | Carrer Infant Martí

Descripció

La vida ja no és com era abans i això és una realitat, molta gent deixa el poble i se’n va a la ciutat. Corre el temps sense descans, transformant poblacions i costums quotidians, avui dia ni es coneixen.

Aquí es presenta Uco, un paisà diferent, que ha vingut a aquest poblet a conèixer la seva gent. Covanuco al cap canta i balla la seva cançó i potser si li ensopegues doncs t’alegra el cor.

Un espectacle de circ, màgia, humor i teatre gestual inspirat i recreat al món rural..

Integrants

Nando Caneca

Cia Express__Inkógnito | 19:30 h | Escenari Infant Martí

Descripció

Detectius sense gaires dots de recerca despleguen una infinitat d’habilitats en un pas continu d’un absurd a un altre. Dues gavardines, una fletxa, un cavall, tango en suspensió capil·lar, molts accidents, malabars i una pinyata.

​De principi a fi, “INKOGNITO” et fa participar als seus Jocs camuflats, amb els quals no sabràs si contenir l’alè o el riure.

Integrants

Estefanía Flores

Jannick Lüthi

Gran Gala del Festival | 21 h | Plaça de l’Assemblea de Catalunya

Descripció

Una gran gala de circ on la sorpresa i el talent seran els protagonistes. Un espectacle viu i enèrgic que combina risc, humor, emoció i una bona dosi de bogeria!

Roda cyr, hula hoops, quadrant aeri, rebot i mooolt de clown… tot això amanit amb música en directe dels incombustibles Circonautas.

I al capdavant, conduint la nit amb molta gràcia i una mica de disbauxa, Les Pedettes!

Una proposta pensada especialment per al festival. Ho tenim tot a punt… esteu segures que us ho voleu perdre?

Integrants

Les Pedettes – presentadores/clown
Marine de Grandmaison – roda cyr
Alila – hula hoops
Lucas Cantero – barra fixa
Nando Caneca – clown/màgia
Fer Rebote – malabars de rebot
Mélina – verticals/contorsió
Los Circonautas -música en directe


21_setembre


Tallers de Circ | 17-18:30h | Carrer Infant Martí

Descripció

Tallers oberts per a aprendre diferents tècniques de circ, adreçat a les famílies i els infants.

A càrrec de Tub d’Assaig

 

Cia De Tal Palo__Fisgoneo | 18:30h | Escenari Infant Martí

Descripció

Un artista està a punt de presentar el seu nou espectacle després d’anys de feina. Per fer-ho, compta amb els seus dos ajudants, tot i que, de vegades, més que ajudar semblen formar part d’un boicot molt ben organitzat. El límit entre l’èxit i el fracàs, en ocasions, és només una rialla del públic.

Amb un gran desplegament de recursos de circ (malabars, acrobàcia, bàscula i clown), Fisgoneo és un espectacle trepidant que arriba disposat a fer saltar espurnes entre els seus protagonistes i a embogir el públic.

Integrants

David Canals
Jorge Bobes
Roc Colomer

Circ Vermut__La Paradeta |19:30h | Plaça de l’Assemblea de Catalunya

Descripció

Esteu a punt de gaudir d’un nou espectacle familiar a càrrec de la companyia Circ Vermut. Una companyia de circ consolidada que es caracteritza per la creació d’universos absurds.

Aquesta vegada, assumint que la cultura no és del tot rendible, han decidit decantar-se per la comercialització de begudes creant un espectacle 50 % circ i 50% vermut.

A La Paradeta hi podreu veure malabars amb taronges i ganivets, una Festa a la perxa xinesa, equilibris impossibles i caigudes que us faran pixar de riure.

És l’hora del vermut!!

Apagueu els vostres telèfons mòbils i gaudiu de l’espectacle.

Integrants

Jordi Mas
David Candelich

AMB EL SUPORT I LA COL·LABORACIÓ DE

EKO és un projecte de cooperació pel període 2024-2027 amb un pressupost de 1.681.820 € cofinançat per la Unió Europea en un 65% a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) mitjançant el Programa Interreg V-A Espanya-França-Andorra (POCTEFA 2021-2027). L’objectiu del POCTEFA és reforçar la integració econòmica i social de la zona fronterera.